Các yếu tố ảnh hưởng đến sử dụng dịch vụ 3g
Main Article Content
Tóm tắt
Article Details
Tài liệu tham khảo
1. Anderson, J.C. and Gerbing, D.W. "Structure equation modeling in practice: A review and recommended two-step approach", Psychological Bulletin (103:3), 1988, pp.411-423.
2. Auger, P. and Gallaugher, J. M. "Factors Affecting the Adoption of an Internet-Based Sales Presence for Small Business", The Information Society (13), 1997, pp. 55-74.
3. Berry, L.L., Seiders, K. and Grewal, D. "Understanding service convenience", Journal of Marketing (66:3), July, 2002, pp.1-17.
4. Hair, J.F., Anderson, R.E., Tatham, R.L. and Black, W.C. Multivariate Data Analysis with Reading, 4th Edition, Englewood Cliffs, NJ: Prentice Hall 1995
5. Hà Nam Khánh Giao, Trần Hữu Ái (2012), “Tác động của chất lượng dịch vụ đến lòng trung thành của khách hàng sử dụng ADSL tại TP.HCM”, Tạp chí Phát triển Kinh tế, số 256 tháng 2/2012, tr. 3444.
6. Kahneman, D. and Tversky, A. "Choices, values and frames", American Psychologist (39), 1984, pp.341-350.
7. Ng-Kruelle, G., Swatman, PA., Rebne, D.S. and Hampe, J.F. "The Price of Convenience", Quarterly Journal of Electronic Commerce (3:3), 2002, pp.273.
8. Parasuraman, A., Berry, L.L. and Zeithaml, V.A. "SERVQUAL: A multiple-item scale formeasuring customer perceptions of service quality", Journal of Retailing (64:1), Spring, 1988, pp.12-40
9. Zeithaml, V. A. "Consumer Perceptions of Price, Quality, and Value: A Means-End Modeland Synthesis of Evidence", Journal of Marketing (52:3), 1988, pp.2-22.